martes, 1 de abril de 2008

Primera pràctica obligatòria

Aquesta primera pràctica que se'ns ha plantejat ha estat retallar un detall d'una fotografia obtenint així dues imatges diferents. Anem a provar doncs!


El primer pas va ser obrir el GIMP, el programa que vam necessitar, i obrir una fotografia qualsevol que escollíssim. La meva ha estat aquesta:







Quan ja vaig tenir la imatge que volia -"El petó"-, el següent pas va ser triar el detall que més em cridava l'atenció d'aquesta i, utilitzant l'eina de retallar el resultat va ser el que veureu a continuació:




Així doncs, aquest ha estat el procés que vaig fer per obtenir un detall com aquest d'una fotografia.

Que vagi bé ! (de moment me'n vaig sortint, tot i que encara no he penjat l'arxiu d'àudio optatiu perquè no me'n acabo de sortir, però sortirà! ;) )

No hay comentarios: